Bon turystyczny

Bon premiowy to tradycyjne narzędzie wspierające sprzedaż i dystrybucję. Jest atrakcyjną nagrodą w organizowanych promocjach, konkursach oraz w sprzedaży premiowej. Korzystając z bonów towarowych Bonus Systems organizator promocji umożliwia swoim partnerom handlowym i klientom swobodny wybór nagrody w jednym z ponad 30 000 punktów usługowo-handlowych w całej Polsce, takich jak: super i hipermarkety, sklepy RTV i AGD, sklepy z zabawkami, sklepy muzyczne, księgarnie, sklepy z wyposażeniem dla domu i ogrodu. Miejsca, w których można płacićużywając bonów oznaczone są naklejką Bonus Systems. Decydując się na zakup bonów premiowych firma odnosi wymierne korzyści finansowe.

NAJLEPSZE WARUNKI FINANSOWE NA RYNKU

Sprawdź naszą ofertę i porównaj z innymi

Wartość przekazanych nagród w postaci bonów:

  • w całości stanowi dla firmy koszt uzyskania przychodu,
  • do kwoty 760 złotych zwolniona jest z podatku od osób fizycznych w ramach jednego konkursu lub sprzedaży premiowej,
  • do kwoty 200 złotych zwolniona jest z podatku od osób fizycznych jednorazowo w ramach promocji lub reklamy,
  • nie podlega ustawie o podatku VAT

ZALETY bonów premiowych Bonus Systems:

  • brak wysokich kosztów logistycznych związanych z promocją,
  • nominał bonu za każdym razem może być dopasowany do rodzaju promocji,
  • długi okres ważności bonu,
  • możliwość wydrukowania logo firmy w centralnej części bonu.

DLA KOGO JEST BON PREMIOWY?

ODBIORCAMI mogą być np.:

  • hurtownicy decydujący o zakupach u producentów;
  • kierownicy, właściciele sklepów decydujący o zakupach u hurtowników;
  • przedstawiciele handlowi, agenci, sprzedawcy mający wpływ na sprzedaż;
  • lekarze, farmaceuci;
  • klienci, konsumenci;

BON PREMIOWY pomaga:

  • zmotywować dystrybutorów, przedstawicieli handlowych;
  • wyróżnić hurtowników;
  • wpłynąć na osoby podejmujące kluczowe decyzje;
  • zachęcić klientów i konsumentów;

KORZYSTAJĄ Z NIEGO firmy, które prowadzą lub chcąprowadzić wsparcie sprzedaży swoich produktów lub usług poprzez:

  • wsparcie bezpośrednie, np. sprzedaż premiową;
  • wsparcie pośrednie - motywując osób, które mają wpływ na sprzedaż lub zakup np. za pomocą sprzedaży premiowej, konkursu, program lojalnościowego;
  • stosowanie upominków i nagród rzeczowych.

KORZYŚCI DLA FIRMY

  • unikalna forma nagród promocyjnych,
  • doskonała forma promocji handlowych oraz konsumenckich,
  • prosty sposób na atrakcyjne rozdysponowanie premii i nagród,
  • brak kosztów logistycznych związanych z promocją (np. problemy ze składowaniem nagród rzeczowych, opóźnienia z powodu wyczerpania się danego asortymentu),
  • ubezpieczenie przesyłki - Klient nie ponosi ryzyka związanego z utratą lub zniszczeniem nagród,
  • nieograniczony wybór prezentu przez uczestnika konkursu,
  • nominał bonu za każdym razem dopasowany do rodzaju promocji,
  • korzystne traktowanie nagród związanych ze sprzedażą premiową przez system podatkowy.

KORZYŚCI DLA OBDAROWANEGO

  • nieograniczony wybór prezentu promocyjnego,
  • długi termin realizacji bonów,
  • największa, ogólnopolska sieć punktów handlowych akceptujących bony.

POMOC PODATKOWO-PRAWNA

W organizowanych promocjach możecie Państwo liczyć na pomoc naszych specjalistów, którzy w każdej chwili wyjaśnią wszelkie wątpliwości dotyczące aspektów prawno-podatkowych przygotowywanych akcji.

Szczegóły naszych promocji dostępne u przedstawicieli handlowych lub pod numerem infolinii - (22) 575 07 77.

Regulamin bonów premiowych